פאנל סולארי לבית

התקנת פאנל סולארי לבית הפך בתקופה האחרונה לטרנד חם שמושך עוד ועוד בעלי עסקים כמו גם בעלי בתים פרטיים שמעוניינים להפיק את המרב מהנכס שלהם, בין אם מדובר באינטרס כלכלי בלבד או כזה שנוגע גם למניעים סביבתיים וירוקים הנלווים להפקת חשמל ירוק ושאינו מזהם.
לעומת זאת, עדיין ישנם היבטים רבים הנוגעים להתקנת פאנל סולארי לבית שאינם ידועים לציבור הרחב, כמו גם כאלו שרצוי ומומלץ להיחשף אליהם עוד לפני שמבצעים את ההתקנה, על מנת להגביר את הסיכוי שתפיקו את המרב מצעד נבון ויעיל כל כך כמו התקנת פאנלים סולאריים.

פאנלים סולאריים הם לא העתיד – הם כבר ההווה

בראש ובראשונה כאשר מדברים על פאנלים סולאריים חשוב להבהיר ולציין, ב- 2 העשורים האחרונים ובמיוחד בשנים האחרונות חלה התעוררות חסרת תקדים ובקנה מידה היסטורי בנוגע לכמות ההכרה של מוסדות מדיניים בחשיבות וביתרונות של פאנלים סולאריים בארץ ובעולם כאחד.
אותה התעוררות מתבטאת בכך שכיום מדינות רבות ברחבי העולם וביניהן גם ישראל מתגמלות ומחזקות גורמים פרטיים שמבקשים לקיים עצמאות אנרגטית, כאשר למעשה כיום כתוצאה מהתקנת פאנל סולארי לבית תוכלו להתחיל למכור חשמל למדינה ולהפוך את חום השמש למקור הכנסה פסיבי.
כמו כן, כשמביטים לעבר האיחוד האירופי וגם לתקציב המדינה 2022 שזה עתה אושר, ניתן לראות כי חשמל שיופק באמצעים מזהמים (קרי – שריפת חומרים) ושאינם סולאריים עתיד להיות יקר יותר ולקבל תוספת של "מס הפחמן", כאשר חשמל ירוק צפוי להיות פטור מכך.
או במילים אחרות – הפקת החשמל שלכם באמצעות התקנת פאנלים סולאריים ביתיים תוכל לאפשר לכם במהירות רבה עוד יותר להחזיר את הוצאות המערכת ולהפוך אותה אף לרווחית, כאשר בשנים הקרובות המגמה צפויה אף להחריף עוד יותר.

פאנל סולארי לבית - לא רק לבעלי גג גדול

כמו כן, כאשר בוחנים את ההיבט הפרקטי של התקנת פאנלים סולאריים, אותו רכיב במערכת שמאפשר הלכה למעשה לרתום את אור השמש לכדי ייצור החשמל המוכר שכולנו עושים בו שימוש מסביב לשעון – מדובר בתהליך שמתחלק ל- 5 שלבים עיקריים שבמהלכם ניתן להפוך גם את החשמל שלכם ממזהם ויקר, לנקי וחינמי.

לייעוץ מקצועי ופרטים נוספים – השאירו לנו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!

הקמת תשתית מוקדמת עבור התקנת פאנלים סולאריים

בנוסף לכך, עוד מיתוס שחשוב לנפץ הוא נושא השטח והגודל, כאשר רבים הם בעלי הגגות שאינם מודעים לכך שהגג שלהם יכול ומסוגל לשמש כמשטח להתקנת פאנלים סולאריים ביתיים. כלומר, ישנה תפיסה (מוטעית) בציבור הרחב כי התקנת פאנל סולארי שמורה רק לבעלי הרפתות או בעלי עסקים עם שטח רחב ופנוי, כאשר לבתים פרטיים ו/או בתי קומות עם גג פנוי אין יכולת לקחת חלק בחגיגת החשמל הירוק.
לכן, חשוב להבהיר כי גם למשפחה או מבנה שמחזיק בשטח פנוי של 50 מ"ר יש יכולת להתקין פאנל סולארי לבית שיכסה חלקים משמעותיים וגדולים מחשבון החשמל הקבוע שלה, כאשר גם אילו לא מדובר בתפוקת חשמל שתהפוך לרווחית (כלומר תאפשר להם למכור את הדלתא החיובית ברווח), מדובר בתפוקה שתצמצם דרמטית את הוצאות החשמל באופן שלאחר מספר שנים יחזיר את הוצאות המערכת.

התקנת פאנלים סולאריים לבית היא בגדר חובה בישראל

כמו כן, למשך שנים רבות גדלנו וחונכנו על כך שבישראל אין משאבי טבע או יתרונות בקרקע אשר ניתן לרתום לטובתנו ולהפיק מהם את המרב, בניגוד למרבית המדינות השכנות לנו שבורכו באוצרות קרקע רווחיים במיוחד.
לעומת זאת, בדיוק כפי שהשכילו ההולנדים לרתום את הרוח באמצעות אין סוף טורבינות ירוקות, כך ראוי ונכון לעשות שימוש בהתקנת פאנלים סולאריים ביתיים במחוזותינו, בעיקר בשל העובדה שאנו מדינה אשר יש בה הן את התנאים האידיאליים לקליטת אנרגיה מן השמש (מעל 300 ימי שמש בשנה) והן את הטכנולוגיה והידע הדרוש על מנת לשלב את המערכות הללו בהצלחה וביעילות.

אין שום סיבה הגיונית לא לבצע התקנת פאנלים סולאריים ביתיים

כמו שאפשר להבחין מהכתוב לעיל, התקנת פאנל סולארי לבית פרטי או בין אם זה עבור גורם עסקי, היא עניין משתלם מ- א' ועד ת' בישראל, כמו גם כזה שהפך לנגיש ונוח במיוחד לעומת שנים עברו.
בנוסף לכך, בשנתיים האחרונות ובעתיד הקרוב אנו צפויים לראות המשך פיתוח של העולם הסולארי, כמו גם הזדמנויות חדשות וחסרות תקדים אשר אין לדעת אם ימשיכו לעמוד לרשות הציבור הרחב בעתיד הלא רחוק, כעדות לכך שנכון ומומלץ לבצע התקנת פאנל סולארי בהקדם האפשרי – לפני שהתנאים ישתנו או ההזדמנות תחמוק מבין האצבעות.

רוצים לשמוע עוד?